• patron serwisu

Dźwig osobowy GREEN LIFT® - FLUITRONIC® MRL-MC udźwig 320 kg

Rodzaj : osobowy
Napęd : hydrauliczny
Przeznaczenie : budynki nowe i istniejące
Zastosowanie : budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe
Dostępność dla osób niepełnosprawnych : tak
Udźwig [kg] : 320
Liczba pasażerów [szt.] : 4–13
Usytuowanie maszynowni : pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ D, typ F lub typ S1
Maks. wysokość podnoszenia [m] : 17,0
Liczba przystanków : 2–7
Prędkość [m/s] : 0,40–0,52–0,62
Sterowanie : mikroprocesorowe
Zasilanie [V] : 400/3~
Rodzaj szybu : stalowy, wg projektu
Wymiary szybu (szer./dł.) [mm] : (1330–1700)/(1350–2640) – drzwi teleskopowe, (1550–2150)/(1300–2580) – drzwi centralne
Wysokość podszybia [mm] : 1000–1100
Wysokość nadszybia [mm] : 3300
Wymiary kabiny (szer./dł.) [mm] : (800–1500)/(1000–2110)
Wysokość kabiny [mm] : 2170
Ilość wejść do kabiny : 1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)
Drzwi : automatyczne, teleskopowe, centralne
Szerokość drzwi [mm] : 700–1000
Wysokość drzwi [mm] : 2000
Wyposażenie dodatkowe : drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90
Gwarancja : od 2 do 10 lat
Normy, certyfikaty, aprobaty : PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE
Opis: 
GREEN LIFT® - FLUITRONIC® MRL-MC to standardowy dźwig hydrauliczny osobowy o udźwigu od 320 kg (4 osoby) do 1000 kg (13 osób). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU i posiada badanie typu. Należy do najchętniej projektowanych i kupowanych dźwigów w Polsce. 
Popularność wynika z jego licznych zalet, takich jak: prosta, niezawodna konstrukcja, niższa cena urządzenia i konserwacji w porównaniu do dźwigów elektrycznych, niskie koszty eksploatacji, wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki umieszczeniu zespołu napędowego i sterowania poza szybem.
Nazwa FLUITRONIC® podkreśla zastosowanie napędu najnowszej generacji z mikroprocesorowym sterowaniem. Wyposażony jest w nowoczesny agregat z proporcjonalnym blokiem zaworowym NGV spełniającym najnowszą poprawkę A3 do normy PN-EN 81-2. Zapewnia bardzo wysoki komfort przejazdu kabiny, a dokładność zatrzymania się na progu przystanku to 3 mm. Zużycie energii elektrycznej jest porównywalne z najnowszymi dźwigami elektrycznymi, przy czym trwałość głównych mechanicznych elementów jest nawet 2 razy większa.

Wyposażenie kabiny:
Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.
Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

Produkty (0)