|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nazwa |
||||||||||||||||||||||
Producent |
||||||||||||||||||||||
towarowo-osobowy |
towarowo-osobowy |
samochodowy |
osobowy (domowy) |
osobowy |
osobowy |
osobowy |
osobowy |
osobowy |
osobowy |
osobowy |
osobowy |
samochodowy |
towarowo-osobowy |
osobowy |
osobowy |
osobowy |
szpitalny |
samochodowy |
towarowy |
osobowy |
towarowo-osobowy |
|
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
elektryczny |
elektryczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
elektryczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
hydrauliczny |
elektryczny |
hydrauliczny |
|
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki istniejące |
budynki istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
|
|
|
budynki nowe i istniejące |
budynki nowe i istniejące |
|
|
budynki nowe i istniejące |
|
zakłady produkcyjne, centra handlowe, spedycyjne, teatry i filharmonie, obiekty sportowe, dworce lotnicze i kolejowe |
zakłady produkcyjne, centra handlowe, spedycyjne, teatry i filharmonie, obiekty sportowe, dworce lotnicze i kolejowe |
budynki mieszkalne, biurowe, parkingi naziemne i podziemne, garaże śródmiejskie, salony samochodowe |
przychodnie lekarskie, sklepy, hotele, budynki mieszkalne i użyteczności publicznej, obiekty zabytkowe oraz prywatne domy jednorodzinne (tzw. winda domowa, w domu jednorodzinnym) |
budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe |
budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe |
budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe |
budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe |
budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe |
budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe |
budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe |
budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe |
budynki mieszkalne, biurowe, parkingi naziemne i podziemne, garaże śródmiejskie, salony samochodowe |
zakłady produkcyjne, centra handlowe, spedycyjne, teatry i filharmonie, obiekty sportowe, dworce lotnicze i kolejowe |
|
|
|
szpitale i domy opieki społecznej |
budynki mieszkalne, biurowe, parkingi naziemne i podziemne, garaże śródmiejskie, salony samochodowe |
|
|
zakłady produkcyjne, centra handlowe, centra spedycyjne, teatry i filharmonie, obiekty sportowe, dworce lotnicze i kolejowe |
|
– |
– |
– |
tak |
tak |
tak |
tak |
tak |
tak |
tak |
tak |
tak |
– |
– |
|
|
|
tak |
– |
|
|
– |
|
3200 |
1200 |
5000 |
250 |
900 |
630 |
350 (maks. 630) |
320 |
900 |
900 |
350 |
320 |
4000 |
6000 |
1000 |
1000 |
320 |
1600 |
3000 |
6000 |
320 |
900 |
|
100–135 |
28–90 |
ilość miejsc w samochodzie |
3–5 |
12–13 |
8 |
4–8 |
4–13 |
12 |
12 |
4–8 |
4–13 |
ilość miejsc w samochodzie |
170 |
|
|
|
21 |
ilość miejsc w samochodzie |
|
|
12–21 |
|
pomieszczenie |
pomieszczenie |
pomieszczenie |
pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ HL |
bez maszynowni |
bez maszynowni |
bez maszynowni |
pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ D, typ F lub typ S1 |
pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ F lub typ S1 |
pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ F lub typ S1 |
bez maszynowni |
pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ D, typ F lub typ S1 |
pomieszczenie |
pomieszczenie |
MC (prefabrykowane) |
w nadszybiu |
MC (prefabrykowane) |
pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ F lub typ S1 |
pomieszczenie |
pomieszczenie |
w nadszybiu |
pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ F lub typ S1 |
|
25,0 |
25,0 |
20,0 |
12,0 |
35,0 |
35,0 |
17,0 |
16,0 |
20,0 |
20,0 |
17,0 |
17,0 |
20,0 |
25,0 |
20,0 |
35,0 |
20,0 |
25,0 |
20,0 |
25,0 |
35,0 |
20,0 |
|
2–8 |
2–8 |
12 |
5–6 |
2–12 |
2–12 |
2–7 |
2–7 |
2–7 |
2–7 |
2–7 |
2–7 |
12 |
2–8 |
12 |
12 |
12 |
2–8 |
12 |
12 |
12 |
2–8 |
|
0,30–0,40 |
0,30–0,40 |
0,30 |
0,15 |
1,0 |
1,0 |
0,40–0,52–0,62 |
0,40–0,52–0,62 |
0,40–0,52–0,62 |
0,40–0,52–0,62 |
0,40–0,52–0,62 |
0,40–0,52–0,62 |
0,30 |
0,30–0,40 |
< 1,00 |
1,00 |
< 1,00 |
0,40–0,50 |
0,20–0,30 |
< 1 |
1,00 |
0,30–0,40–0,52 |
|
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
mikroprocesorowe |
|
400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
230/1~ lub 400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
400/3~ |
|
|
|
400/3~ |
400/3~ |
|
|
400/3~ |
|
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
stalowy, wg projektu |
|
wg rys. GPL 3200–9000 |
wg rys. GPL 1200–6000 |
3700/6740 |
(1260–1550)/(1330–1730) – drzwi teleskopowe, (1550–1700)/(1630–1930) – drzwi centralne |
1650 – drzwi teleskopowe, 2000 – drzwi centralne |
1650/(1700–1880) – drzwi teleskopowe, 1950/(1750–1940) – drzwi centralne |
(1330–1600)/(1550–1930) – drzwi teleskopowe |
(1330–1700)/(1450–2640) – drzwi teleskopowe |
2040/1900 |
2025/1750 |
(1330–1600)/(1550–1930) – drzwi teleskopowe, (1550–2150)/(1500–1870) – drzwi centralne |
(1330–1700)/(1350–2640) – drzwi teleskopowe, (1550–2150)/(1300–2580) – drzwi centralne |
3400/6340 |
4200/6440 |
|
|
|
2000/(2800–2900) – drzwi teleskopowe, 2550/(2750–2840) – drzwi centralne |
3300/6040 |
|
|
(1850–2110)/(1850–2800) – drzwi teleskopowe, (1850–2550)/(2150–2750) – drzwi centralne |
|
wg rys. GPL 3200–9000 |
wg rys. GPL 1200–6000 |
1000 |
150 |
1100 |
1000 |
450 |
450–500 |
1300 |
1300 |
1000 |
1000–1100 |
1000 |
1300 |
|
|
|
1300 |
1100–1300 |
|
|
1300 |
|
wg wytycznych GMV |
wg rys. GPL 1200–6000 |
wg wytycznych GMV |
2600 |
3500 |
3500 |
2750 |
2750–2800 |
3400 |
3300 |
3300 |
3300 |
wg wytycznych GMV |
3850 |
|
|
|
3400 |
wg wytycznych GMV |
|
|
3400 |
|
panele kabiny: stal malowana Polimod; podłoga: stal ryflowana malowana, stal nierdzewna; oświetlenie: jarzeniowe, LED |
panele kabiny: stal malowana Polimod; podłoga: stal ryflowana malowana, stal nierdzewna; oświetlenie: jarzeniowe, LED |
panele kabiny: stal malowana Polimod, stal nierdzewna; podłoga: stal malowana, stal kwasoodporna; oświetlenie: jarzeniowe, LED |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
panele kabiny: stal malowana Polimod, stal nierdzewna; podłoga: stal malowana, stal kwasoodporna; oświetlenie: jarzeniowe, LED |
panele kabiny: stal malowana Polimod, stal nierdzewna; podłoga: stal ryflowana malowana, stal nierdzewna; oświetlenie: jarzeniowe, LED |
panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna |
panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna |
panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna |
panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna |
panele kabiny: stal malowana Polimod, stal nierdzewna; podłoga: stal malowana, stal kwasoodporna; oświetlenie: jarzeniowe, LED |
panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna |
panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna |
panele kabiny: stal malowana Polimod; podłoga: stal ryflowana malowana, stal nierdzewna; oświetlenie: jarzeniowe, LED |
|
wg rys. GPL 3200–9000 |
wg rys. GPL 1200–6000 |
3000/6000 |
(800–1100)/(1000–1400) |
1100/2110 |
1100/1400 |
(800–1100)/(1200–1400) |
(900–1100)/(1000–2110) |
1400/1400 |
1400/1400 |
(800–1100)/(1200–1400) |
(800–1500)/(1000–2110) |
2800/6000 |
3400/6000 |
1400/2100 (minimalnie 800/1000) |
1400/2100 (minimalnie 800/1000) |
800/1000 (maksymalnie 1400/2100) |
1400/2400 |
2700/5600 – dla udźwigu 3500 kg, 2400/5300 – dla udźwigu 3000 kg |
wg projektu |
800/1000 (maksymalnie 1400/2100) |
1400/(1500–2400) |
|
wg rys. GPL 3200–9000 |
wg rys. GPL 1200–6000 |
2200–2500 |
2170 |
2170 |
2170 |
2170 |
2170 |
2170 |
2170 |
2170 |
2170 |
2200 |
wg rys. GPL 6000–12500 |
|
|
|
2170 |
2200 |
|
|
2170 |
|
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa), 2 (pod kątem prostym) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
3 |
2 (przelot pod katem 90°) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
|
|
|
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa) |
|
|
1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa), 2 (pod kątem prostym) |
|
automatyczne, teleskopowe, centralne |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
centralne 6-panelowe |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
automatyczne, teleskopowe |
automatyczne, teleskopowe |
automatyczne |
automatyczne |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
centralne 6-panelowe |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
automatyczne (teleskopowe, centralne) |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
centralne 6-panelowe |
automatyczne |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
automatyczne, teleskopowe, centralne |
|
wg rys. GPL 3200–9000 |
wg rys. GPL 1200–6000 |
2600 |
700–900 |
900–1000 |
900 |
750–900 |
700–1000 |
900 |
900 |
750–900 |
700–1000 |
2600 |
3000/6000 |
3200 (od 750) |
3200 (od 750) |
750 (do 3200) |
1200 |
2400 – dla udźwigu 3500 kg, 2300 – dla udźwigu 3000 kg |
750-3200 |
750 (do 3200) |
1000–1200 |
|
wg rys. GPL 3200–9000 |
wg rys. GPL 1200–6000 |
2000 lub 2500 (wykonanie H) |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 |
2000 lub 2500 (wykonanie H) |
2600 |
|
|
|
2000 |
2000 lub 2500 (wykonanie H) |
|
|
2000 |
|
kabina: odboje na ścianach drewniane lub stalowe, blokada zamykania drzwi w kabinie |
kabina: odboje na ścianach drewniane lub stalowe, blokada zamykania drzwi w kabinie |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
kabina: odboje na ścianach drewniane lub stalowe, blokada zamykania drzwi w kabinie |
system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe |
system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe |
system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90 |
system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe |
system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe |
kabina: odboje na ścianach drewniane lub stalowe, blokada zamykania drzwi w kabinie |
|
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
od 2 do 10 lat |
|
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
Dyrektywa maszynowa 2006/42/WE EN 81-41, EN 81-70, EN 81-58, ISO 9001 |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
PN-EN 81-1, PN-EN 81-2, PN-EN 81-21, ISO 9001, Dyrektywa nr 95/16/EC |
PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE |
Dyrektywa maszynowa 2006/42/WE EN 81-41, EN 81-70, EN 81-58, ISO 9001 |
Opis |
Dźwigi towarowo-osobowe GPL® o udźwigach od 3200 do 9000 kg i większych służą do przewozu towarów i towarzyszących osób. Z reguły te o większych udźwigach są przystosowane do załadunku i rozładunku za pomocą wózków widłowych. Są wyposażone w bezpośrednie napędy z dwoma lub czterema siłownikami typu EC (teleskopowe z mechaniczną synchronizacją) lub TCS (dla wąskich szybów). Jeżeli jest to konieczne, dodatkowo stosuje się podchwyty stabilizujące podłogę kabiny podczas załadunku. |
Dźwigi towarowo-osobowe GPL® o udźwigach od 1200 do 6000 kg i większych służą do przewozu towarów i towarzyszących osób. Z reguły te o większych udźwigach są przystosowane do załadunku i rozładunku za pomocą wózków widłowych. Są wyposażone w bezpośrednie napędy z dwoma lub czterema siłownikami typu EC (teleskopowe z mechaniczną synchronizacją) lub TCS (dla wąskich szybów). Jeżeli jest to konieczne, dodatkowo stosuje się podchwyty stabilizujące podłogę kabiny podczas załadunku. |
Na szczególną uwagę zasługuje dźwig samochodowy SUPER-VL® (S-VL®) o udźwigu od 5000 do 11 000 kg. Kabina ma następujące wymiary: szer./głęb. 3,0/6,0 m i drzwi o szerokości 2,8 m. Dźwig S-VL® służy do przewozu ciężkich opancerzonych limuzyn i pojazdów specjalnego przeznaczenia. |
Home Lift® winda domowa to nowość na polskim rynku. Winda wyprodukowana zgodnie z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE zachowuje wszelkie cechy dźwigów. Hydrauliczny napęd wykorzystuje technologię Fluitronic® 1:2 z proporcjonalnym, elektronicznym, sterowanym cyfrowo blokiem zaworowym NGV. Jest wyposażona w teleskopowe, automatyczne drzwi kabinowe i szybowe. Dyspozycje przywołania i przejazdu są wykonywane całkowicie automatycznie. Minimalne wymiary szybu są rekordowe: podszybie 150 mm, a nadszybie 2600 mm.Winda Home Lift® o maksymalnym udźwigu 400 kg jest napędzana jednofazowym silnikiem o mocy wynoszącej zaledwie 2,2 kW. W przypadku zaniku napięcia kabina zjeżdża na najniższy przystanek i otwiera drzwi. Wysoką jakość urządzenia potwierdza długa gwarancja producenta, wydłużona nawet do 10 lat.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację. |
GREEN LIFT® - GLT to standardowy dźwig elektryczny o udźwigu udźwigu od 900 kg (12 osób) do 1000 kg (13 osób). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU.Dźwig elektryczny Green Lift GLT Jest wyposażony w bezreduktorowy zespół napędowy z częstotliwościową regulacją VVVF. Charakteryzuje się prędkością jazdy 1 m/s, bardzo wysokim komfortem jazdy, niską emisją hałasu oraz precyzyjnym zatrzymaniem się kabiny na przystanku. W przypadku zaniku napięcia sterowanie wspomagane urządzeniem UPS (230 V - zespół akumulatorów) umożliwi dojazd dźwigu do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi, aby pasażerowie mogli swobodnie opuścić kabinę. Ponadto urządzenie UPS umożliwia ręczne sterowanie dźwigiem w przypadku awaryjnego uwalniania pasażerów.Zespół napędowy jest zamocowany w górnej części prowadnic, które przenoszą obciążenie na dno szybu. Dzięki temu szyb jest lżejszą i tańszą konstrukcją.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację. |
GREEN LIFT® - GLT to standardowy dźwig elektryczny o udźwigu 630 kg (8 osob). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU.Dźwig elektryczny Green Lift GLT Jest wyposażony w bezreduktorowy zespół napędowy z częstotliwościową regulacją VVVF. Charakteryzuje się prędkością jazdy 1 m/s, bardzo wysokim komfortem jazdy, niską emisją hałasu oraz precyzyjnym zatrzymaniem się kabiny na przystanku. W przypadku zaniku napięcia sterowanie wspomagane urządzeniem UPS (230 V - zespół akumulatorów) umożliwi dojazd dźwigu do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi, aby pasażerowie mogli swobodnie opuścić kabinę. Ponadto urządzenie UPS umożliwia ręczne sterowanie dźwigiem w przypadku awaryjnego uwalniania pasażerów.Zespół napędowy jest zamocowany w górnej części prowadnic, które przenoszą obciążenie na dno szybu. Dzięki temu szyb jest lżejszą i tańszą konstrukcją.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację. |
GREEN LIFT® - FLUITRONIC® MRL-T to standardowy dźwig hydrauliczny osobowy o udźwigu od 350 kg (4 osoby) do 630 kg (8 osób). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej green-lift-fluitronic-81.21-mrl-t Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU i posiada badanie typu.Nazwa FLUITRONIC® podkreśla zastosowanie napędu najnowszej generacji z mikroprocesorowym sterowaniem. Wyposażony jest w nowoczesny agregat z proporcjonalnym blokiem zaworowym NGV spełniającym najnowszą poprawkę A3 do normy PN-EN 81-2. Zapewnia bardzo wysoki komfort przejazdu kabiny, a dokładność zatrzymania się na progu przystanku to ±3 mm.Dźwig wyposażony jest w agregat o kształcie pionowej kolumny, umieszczony w podszybiu obok prowadnic. Dzięki temu całe urządzenie mieści się w szybie.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację. |
GREEN LIFT® - FLUITRONIC® 81.21 MRL-MC to standardowy dźwig hydrauliczny o udźwigu od 320 kg (4 osoby) do 1000 kg (13 osób) oraz wysokości podnoszenia od 16 do 22 m, bazujący na normie PN-EN 81-21 Dźwigi, windy przeznaczone dla budynków istniejących. Reprezentuje dźwigi, windy ze zmniejszonym podszybiem i nadszybiem. Przeznaczony jest do istniejących budynków, w których nie ma możliwości zastosowania pełnego podszybia i/lub nadszybia. Dzięki dodatkowym urządzeniom bezpieczeństwa udało się zredukować podszybie do 45 cm, a nadszybie do 275 cm (50 cm i 280 cm dla udźwigów 900–1000 kg).Agregat oraz sterowanie są umieszczone w prefabrykowanej maszynowni stojącej w sąsiedztwie szybu.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej o średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację. |
GREEN LIFT® TML® 900 kg TRÓJSTRONNY to niestandardowy osobowy dźwig hydrauliczny o udźwigu 900 kg (12 osób) i trzech wejściach do kabiny usytuowanych pod kątem 90o i na wprost siebie. Jest to najmniejszy dźwig z kabiną trójstronną, który spełnia wymagania prawa budowlanego dostępności dla osób niepełnosprawnych.Dźwigi trójstronne GL® TML® 900 umożliwiają swobodne manewrowanie wózkiem w kabinie o odpowiednich wymiarach: szer./gł. = 1,4/1,4 m (1,4/1,5 m w wersji panoramicznej), drzwi szer. minimum 0,9 m. Windy trójstronne GMV są produkowane zgodnie z normami ISO 9001, spełniają wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację. |
GREEN LIFT® TML® 900 KĄTOWY to niestandardowy osobowy dźwig hydrauliczny o udźwigu 900 kg (12 osób) i dwóch wejściach do kabiny usytuowanych pod kątem 90o. Jest to najmniejszy dźwig z kabiną kątową spełniający wymagania prawa budowlanego dostępności dla osób niepełnosprawnych.Dźwigi kątowe GL® TML® 900 umożliwiają swobodne manewrowanie wózkiem w kabinie o odpowiednich wymiarach: szer./gł. = 1,4/1,4 m, drzwi szer. 0,9 m. Windy kątowe GMV są produkowane zgodnie z normami ISO 9001, spełniają wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację. |
GREEN LIFT® - FLUITRONIC® MRL to standardowy dźwig hydrauliczny osobowy o udźwigu od 350 kg (4 osoby) do 630 kg (8 osób). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej green-lift-fluitronic-81.21-mrl-t Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU i posiada badanie typu. Nazwa FLUITRONIC® podkreśla zastosowanie napędu najnowszej generacji z mikroprocesorowym sterowaniem. Wyposażony jest w nowoczesny agregat z proporcjonalnym blokiem zaworowym NGV spełniającym najnowszą poprawkę A3 do normy PN-EN 81-2. Zapewnia bardzo wysoki komfort przejazdu kabiny, a dokładność zatrzymania się na progu przystanku to ±3 mm.Dźwig wyposażony jest w agregat o kształcie pionowej kolumny, umieszczony w podszybiu obok prowadnic. Dzięki temu całe urządzenie mieści się w szybie. Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację. |
|
Dźwigi samochodowe VL® to odmiana hydraulicznych dźwigów towarowo-osobowych, przystosowanych do przewożenia samochodów. Występują w trzech standardowych wersjach, z których każda posiada Certyfikat Badania Projektu WE:● VL40 o udźwigu 4000 kg i wymiarach kabiny 2,8/6,0 m i szer. drzwi 2,6 m● VL35 o udźwigu 3500 kg i wymiarach kabiny 2,7/5,6 m i szer. drzwi 2,4 m● VL30 o udźwigu 3000 kg i wymiarach kabiny 2,4/5,3 m i szer. drzwi 2,3 m. GMV poleca VL35 i VL40, gdyż właśnie te dźwigi zapewniają transport wszystkim seryjnie produkowanym samochodom osobowym - w tym największym amerykańskim SUV-om. |
Dźwig towarowo-osobowy SUPER-GPL® to największy ze standardowych dźwigów o udźwigu od 6000 do 12 500 kg. Kabina o wymiarach szer./głęb. 3,4/6,0 m i drzwiach szer./wys. 3,0/2,6 m umożliwia swobodny załadunek/rozładunek dźwigu za pomocą wózków widłowych. Na zamówienie klienta, GMV opracowuje również nietypowe układy i dźwigi specjalne o bardzo dużych udźwigach (ponad 10 ton). Maszynownia dźwigu może być usytuowana w dowolnym miejscu, nawet z dala od szybu. |
Dźwigi GREEN LIFT® to dźwigi osobowe, których napęd jest wyposażony w proporcjonalny blok zaworowy NGV, zapewniający dokładność zatrzymania kabiny na przystanku ±3 mm. Kabiny o konstrukcji modułowej z jednym lub dwoma wejściami, wnętrze można dowolnie aranżować przy wykorzystaniu wielu rodzajów podłóg i ściennych paneli kabinowych (laminowanych lub stalowych). Dźwigi hydrauliczne to urządzenia do transportu osób i/lub towarów w budynkach do 6-7 kondygnacji. Charakteryzują się nieskomplikowaną budową, małym całkowitym ciężarem urządzenia (nawet o 50% niższym od dźwigów elektrycznych o tym samym udźwigu nominalnym) oraz małą ilością ruchomych części, dużą trwałością (20 lat i więcej) i niskimi kosztami eksploatacji. Szyby dźwigów hydraulicznych mają małe wymiary w stosunku do kabiny, lekkie konstrukcje ścian, a ponadto nie wymagają dylatacji. Umożliwia to optymalne wykorzystanie przestrzeni i zwiększenie powierzchni użytkowej w budynku. Umieszczenie zespołu napędowego poza szybem wpływa na wyjątkowo niski poziom hałasu i dlatego osobowe dźwigi hydrauliczne szczególnie polecane są w budynkach mieszkalnych. Dźwig występujący w wersji o udźwigu od 320 kg. |
Dźwigi GLT to elektryczne dźwigi osobowe o udźwigach od 320 do 1000 kg stosowane głównie przy wyższych wysokościach podnoszenia: powyżej 6-7 kondygnacji. Napęd z bezreduktorowym zespołem napędowym i częstotliwościową regulacją prędkości obrotowej silnika VVVF zapewnia wysoki komfort jazdy i precyzyjne zatrzymanie się kabiny na przystanku. Winda charakteryzuje się prędkością do 1 m/s i niską emisją hałasu. W przypadku zaniku napięcia, urządzenie UPS umożliwia dojazd dźwigu do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi. |
Dźwigi GREEN LIFT® to dźwigi osobowe o maks. udźwigu 1000 kg, których napęd jest wyposażony w proporcjonalny blok zaworowy NGV, zapewniający dokładność zatrzymania kabiny na przystanku ±3 mm. Kabiny o konstrukcji modułowej z jednym lub dwoma wejściami, wnętrze można dowolnie aranżować przy wykorzystaniu wielu rodzajów podłóg i ściennych paneli kabinowych (laminowanych lub stalowych). Dźwigi hydrauliczne to urządzenia do transportu osób i/lub towarów w budynkach do 6-7 kondygnacji. Charakteryzują się nieskomplikowaną budową, małym całkowitym ciężarem urządzenia (nawet o 50% niższym od dźwigów elektrycznych o tym samym udźwigu nominalnym) oraz małą ilością ruchomych części, dużą trwałością (20 lat i więcej) i niskimi kosztami eksploatacji. Szyby dźwigów hydraulicznych mają małe wymiary w stosunku do kabiny, lekkie konstrukcje ścian, a ponadto nie wymagają dylatacji. Umożliwia to optymalne wykorzystanie przestrzeni i zwiększenie powierzchni użytkowej w budynku. Umieszczenie zespołu napędowego poza szybem wpływa na wyjątkowo niski poziom hałasu i dlatego osobowe dźwigi hydrauliczne szczególnie polecane są w budynkach mieszkalnych. |
GREEN LIFT® - TML® 1600 SZPITALNY jest hydraulicznym dźwigiem osobowym o udźwigu 1600 kg, przystosowanym do przewozu osób (maks. 21 osób) oraz łóżek szpitalnych. Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU. Wymiary kabiny 1,4/2,4m oraz drzwi o szerokości 1,2 m pozwalają na swobodny przewóz łóżek z chorymi, aparaturą i personelem medycznym. Dźwig posiada funkcję jazdy uprzywilejowanej: aktualne dyspozycje są blokowane i priorytet do wezwania i dysponowania dźwigiem ma uprawniona osoba, np. pilny przejazd na blok operacyjny.GREEN LIFT® - TML® 1600 SZPITALNY to idealny dźwig dla szpitali i domów opieki społecznej.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację. |
Dźwigi samochodowe VL® to odmiana hydraulicznych dźwigów towarowo-osobowych, przystosowanych do przewożenia samochodów o maks. udźwigu 3500 kg. Występują w trzech standardowych wersjach, z których każda posiada Certyfikat Badania Projektu WE:● VL40 o udźwigu 4000 kg i wymiarach kabiny 2,8/6,0 m i szer. drzwi 2,6 m● VL35 o udźwigu 3500 kg i wymiarach kabiny 2,7/5,6 m i szer. drzwi 2,4 m● VL30 o udźwigu 3000 kg i wymiarach kabiny 2,4/5,3 m i szer. drzwi 2,3 m.GMV poleca VL35 i VL40, gdyż właśnie te dźwigi zapewniają transport wszystkim seryjnie produkowanym samochodom osobowym - w tym największym amerykańskim SUV-om. |
Dźwig towarowy ciężki - w dźwigach tych stosowane są rozwiązania z dwoma lub czterema siłownikami typu EC (teleskopowe z synchronizacją łańcuchową). Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych pochwytów stabilizujących podłogę kabiny podczas załadunku. Nietypowe układy i dźwigi specjalne o udźwigu do kilkunastu ton wykonywane są na zamówienie klienta. Minimalna wysokość podnoszenia to 18 m. |
Dźwigi GLT to elektryczne dźwigi osobowe o udźwigach od 320 do 1000 kg stosowane głównie przy wyższych wysokościach podnoszenia: powyżej 6-7 kondygnacji. Napęd z bezreduktorowym zespołem napędowym i częstotliwościową regulacją prędkości obrotowej silnika VVVF zapewnia wysoki komfort jazdy i precyzyjne zatrzymanie się kabiny na przystanku. Winda charakteryzuje się prędkością do 1 m/s i niską emisją hałasu. W przypadku zaniku napięcia, urządzenie UPS umożliwia dojazd dźwigu do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi. |
Dźwigi towarowo-osobowe GPL® o udźwigach od 900 do 1600 kg i większych służą do przewozu towarów i towarzyszących osób. Z reguły te o większych udźwigach są przystosowane do załadunku i rozładunku za pomocą wózków widłowych. Są wyposażone w bezpośrednie napędy z dwoma lub czterema siłownikami typu EC (teleskopowe z mechaniczną synchronizacją) lub TCS (dla wąskich szybów). Jeżeli jest to konieczne, dodatkowo stosuje się podchwyty stabilizujące podłogę kabiny podczas załadunku. |
ul. Chłodna 48, lok. 199
00-867 Warszawa
tel. 22 255 33 40
KRS 0000192270 (Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS)
NIP 525-22-90-483
Kapitał zakładowy: 150 000 zł
Produkty (0)