Liczba porównywanych produktów:
27 z działu

Dźwigi


 

Nazwa

Producent

Rodzaj :

osobowy, dla osób niepełnosprawnych, szpitalny

osobowy, dla osób niepełnosprawnych, szpitalny

szpitalny, dla osób niepełnosprawnych

osobowy, dla osób niepełnosprawnych, szpitalny

osobowy, dla osób niepełnosprawnych

towarowo-osobowy

towarowo-osobowy

samochodowy

osobowy (domowy)

osobowy

osobowy

osobowy

osobowy

osobowy

osobowy

osobowy

osobowy

samochodowy

towarowo-osobowy

osobowy

osobowy

osobowy

szpitalny

samochodowy

towarowy

osobowy

towarowo-osobowy

Napęd :

elektryczny

elektryczny

elektryczny

elektryczny

elektryczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

elektryczny

elektryczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

elektryczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

hydrauliczny

elektryczny

hydrauliczny

Moc napędu [kW] :

8

5

15

8

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przeznaczenie :

budynki mieszkalne

budynki mieszkalne

budynki mieszkalne

budynki mieszkalne

budynki mieszkalne

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

budynki istniejące

budynki istniejące

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

 

 

 

 

budynki nowe i istniejące

budynki nowe i istniejące

 

 

budynki nowe i istniejące

Zastosowanie :

sektor mieszkaniowy, usługowy, publiczny, prywatny

sektor mieszkaniowy, usługowy, publiczny, prywatny

sektor mieszkaniowy, usługowy, publiczny, prywatny

sektor mieszkaniowy, usługowy, publiczny, prywatny

sektor mieszkaniowy, usługowy, publiczny, prywatny

zakłady produkcyjne, centra handlowe, spedycyjne, teatry i filharmonie, obiekty sportowe, dworce lotnicze i kolejowe

zakłady produkcyjne, centra handlowe, spedycyjne, teatry i filharmonie, obiekty sportowe, dworce lotnicze i kolejowe

budynki mieszkalne, biurowe, parkingi naziemne i podziemne, garaże śródmiejskie, salony samochodowe

przychodnie lekarskie, sklepy, hotele, budynki mieszkalne i użyteczności publicznej, obiekty zabytkowe oraz prywatne domy jednorodzinne (tzw. winda domowa, w domu jednorodzinnym)

budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe

budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe

budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe

budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe

budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe

budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe

budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe

budynki mieszkalne i biurowe, hotele, budynki użyteczności publicznej, obiekty przemysłowe i sportowe

budynki mieszkalne, biurowe, parkingi naziemne i podziemne, garaże śródmiejskie, salony samochodowe

 

 

 

 

szpitale i domy opieki społecznej

budynki mieszkalne, biurowe, parkingi naziemne i podziemne, garaże śródmiejskie, salony samochodowe

 

 

zakłady produkcyjne, centra handlowe, centra spedycyjne, teatry i filharmonie, obiekty sportowe, dworce lotnicze i kolejowe

Intensywność eksploatacji :

średnia, wysoka, bardzo wysoka w zależności od potrzeb

średnia, wysoka, bardzo wysoka w zależności od potrzeb

średnia, wysoka, bardzo wysoka w zależności od potrzeb

średnia, wysoka, bardzo wysoka w zależności od potrzeb

średnia, wysoka, bardzo wysoka w zależności od potrzeb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dostępność dla osób niepełnosprawnych :

tak

tak

tak

tak

tak

tak

tak

tak

tak

tak

tak

tak

tak

tak

 

 

 

 

tak

 

 

Udźwig [kg] :

1000

630

1600

1000

630

3200

1200

5000

250

900

630

350 (maks. 630)

320

900

900

350

320

4000

12500 (od 900)

1000 (od 320)

1000 (od 320)

320

1600

3000

6000

320

900

Liczba pasażerów [szt.] :

13

8

21

13

8

100–135

28–90

ilość miejsc w samochodzie

3–5

12–13

8

4–8

4–13

12

12

4–8

4–13

ilość miejsc w samochodzie

 

 

 

 

21

ilość miejsc w samochodzie

 

 

12–21

Usytuowanie maszynowni :

bez maszynowni

bez maszynowni

bez maszynowni

bez maszynowni

bez maszynowni

pomieszczenie

pomieszczenie

pomieszczenie

pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ HL

bez maszynowni

bez maszynowni

bez maszynowni

pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ D, typ F lub typ S1

pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ F lub typ S1

pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ F lub typ S1

bez maszynowni

pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ D, typ F lub typ S1

pomieszczenie

pomieszczenie

MC (prefabrykowane)

w nadszybiu

MC (prefabrykowane)

pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ F lub typ S1

pomieszczenie

pomieszczenie

w nadszybiu

pomieszczenie, maszynownia prefabrykowana typ F lub typ S1

Maks. wysokość podnoszenia [m] :

40

40

40

40

40

25,0

25,0

20,0

12,0

35,0

35,0

17,0

16,0

20,0

20,0

17,0

17,0

20,0

25,0 (od 18,0)

20,0

35,0

20,0

25,0

20,0

25,0

35,0

20,0

Liczba przystanków :

15

15

15

15

15

2–8

2–8

12

5–6

2–12

2–12

2–7

2–7

2–7

2–7

2–7

2–7

12

12

12

12

12

2–8

12

12

12

2–8

Prędkość [m/s] :

1,0 lub 1,6

1,0 lub 1,6

1,0 lub 1,6

1,0 lub 1,6

1,0 lub 1,6

0,30–0,40

0,30–0,40

0,30

0,15

1,0

1,0

0,40–0,52–0,62

0,40–0,52–0,62

0,40–0,52–0,62

0,40–0,52–0,62

0,40–0,52–0,62

0,40–0,52–0,62

0,30

< 1,00

< 1,00

1,00

< 1,00

0,40–0,50

0,20–0,30

< 1

1,00

0,30–0,40–0,52

Sterowanie :

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

mikroprocesorowe

Zasilanie [V] :

400

400

400

400

400

400/3~

400/3~

400/3~

230/1~ lub 400/3~

400/3~

400/3~

400/3~

400/3~

400/3~

400/3~

400/3~

400/3~

400/3~

 

 

 

 

400/3~

400/3~

 

 

400/3~

Liczba startów na godzinę :

180 lub 240

180 lub 240

180 lub 240

180 lub 240

180 lub 240

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rodzaj szybu :

żelbetowy, konstrukcja stalowa, panoramiczna

żelbetowy, konstrukcja stalowa, panoramiczna

żelbetowy, konstrukcja stalowa, panoramiczna

żelbetowy, konstrukcja stalowa, panoramiczna

żelbetowy, konstrukcja stalowa, panoramiczna

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

stalowy, wg projektu

Wymiary szybu (szer./dł.) [mm] :

 

 

2150/2800

1650/2500

1650/1750

wg rys. GPL 3200–9000

wg rys. GPL 1200–6000

3700/6740

(1260–1550)/(1330–1730) – drzwi teleskopowe, (1550–1700)/(1630–1930) – drzwi centralne

1650 – drzwi teleskopowe, 2000 – drzwi centralne

1650/(1700–1880) – drzwi teleskopowe, 1950/(1750–1940) – drzwi centralne

(1330–1600)/(1550–1930) – drzwi teleskopowe

(1330–1700)/(1450–2640) – drzwi teleskopowe

2040/1900

2025/1750

(1330–1600)/(1550–1930) – drzwi teleskopowe, (1550–2150)/(1500–1870) – drzwi centralne

(1330–1700)/(1350–2640) – drzwi teleskopowe, (1550–2150)/(1300–2580) – drzwi centralne

3400/6340

 

 

 

 

2000/(2800–2900) – drzwi teleskopowe, 2550/(2750–2840) – drzwi centralne

3300/6040

 

 

(1850–2110)/(1850–2800) – drzwi teleskopowe, (1850–2550)/(2150–2750) – drzwi centralne

Wysokość podszybia [mm] :

min. 1100

min. 1100

min. 1300

min. 1100

min. 1100

wg rys. GPL 3200–9000

wg rys. GPL 1200–6000

1000

150

1100

1000

450

450–500

1300

1300

1000

1000–1100

1000

 

 

 

 

1300

1100–1300

 

 

1300

Wysokość nadszybia [mm] :

min. 3400

min. 3400

min. 4000

min. 3400

min. 3400

wg wytycznych GMV

wg rys. GPL 1200–6000

wg wytycznych GMV

2600

3500

3500

2750

2750–2800

3400

3300

3300

3300

wg wytycznych GMV

 

 

 

 

3400

wg wytycznych GMV

 

 

3400

Kabiny :

ściany z melaminy, forniru, stal nierdzewnej i panoramiczne

ściany z melaminy, forniru, stal nierdzewnej i panoramiczne

ściany z melaminy, forniru, stal nierdzewnej i panoramiczne

ściany z melaminy, forniru, stal nierdzewnej i panoramiczne

ściany z melaminy, forniru, stal nierdzewnej i panoramiczne

panele kabiny: stal malowana Polimod; podłoga: stal ryflowana malowana, stal nierdzewna; oświetlenie: jarzeniowe, LED

panele kabiny: stal malowana Polimod; podłoga: stal ryflowana malowana, stal nierdzewna; oświetlenie: jarzeniowe, LED

panele kabiny: stal malowana Polimod, stal nierdzewna; podłoga: stal malowana, stal kwasoodporna; oświetlenie: jarzeniowe, LED

 

 

 

 

 

 

 

 

 

panele kabiny: stal malowana Polimod, stal nierdzewna; podłoga: stal malowana, stal kwasoodporna; oświetlenie: jarzeniowe, LED

panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna

panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna

panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna

panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna

panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna

panele kabiny: stal malowana Polimod, stal nierdzewna; podłoga: stal malowana, stal kwasoodporna; oświetlenie: jarzeniowe, LED

panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna

panele ścienne: stal plastifikowana lub nierdzewna

panele kabiny: stal malowana Polimod; podłoga: stal ryflowana malowana, stal nierdzewna; oświetlenie: jarzeniowe, LED

Wymiary kabiny (szer./dł.) [mm] :

1100/2100

1100/1400

1400/2400

1100/2100

1100/1400

wg rys. GPL 3200–9000

wg rys. GPL 1200–6000

3000/6000

(800–1100)/(1000–1400)

1100/2110

1100/1400

(800–1100)/(1200–1400)

(900–1100)/(1000–2110)

1400/1400

1400/1400

(800–1100)/(1200–1400)

(800–1500)/(1000–2110)

2800/6000

4000/6000 (minimalnie 1400/4000)

1400/2100 (minimalnie 800/1000)

1400/2100 (minimalnie 800/1000)

800/1000 (maksymalnie 1400/2100)

1400/2400

2700/5600 – dla udźwigu 3500 kg, 2400/5300 – dla udźwigu 3000 kg

wg projektu

800/1000 (maksymalnie 1400/2100)

1400/(1500–2400)

Wysokość kabiny [mm] :

2100

2100

2100

2100

2100

wg rys. GPL 3200–9000

wg rys. GPL 1200–6000

2200–2500

2170

2170

2170

2170

2170

2170

2170

2170

2170

2200

 

 

 

 

2170

2200

 

 

2170

Ilość wejść do kabiny :

2

2

1

1

1

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa), 2 (pod kątem prostym)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

3

2 (przelot pod katem 90°)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

 

 

 

 

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa)

 

 

1 (nieprzelotowa), 2 (przelotowa), 2 (pod kątem prostym)

Drzwi :

automatyczne

automatyczne

automatyczne

automatyczne

automatyczne

automatyczne, teleskopowe, centralne

automatyczne, teleskopowe, centralne

centralne 6-panelowe

automatyczne, teleskopowe, centralne

automatyczne, teleskopowe, centralne

automatyczne, teleskopowe, centralne

automatyczne, teleskopowe

automatyczne, teleskopowe

automatyczne

automatyczne

automatyczne, teleskopowe, centralne

automatyczne, teleskopowe, centralne

centralne 6-panelowe

automatyczne, teleskopowe, centralne

automatyczne, teleskopowe, centralne

automatyczne (teleskopowe, centralne)

automatyczne, teleskopowe, centralne

automatyczne, teleskopowe, centralne

centralne 6-panelowe

automatyczne

automatyczne, teleskopowe, centralne

automatyczne, teleskopowe, centralne

Szerokość drzwi [mm] :

900

900

1200

900

900

wg rys. GPL 3200–9000

wg rys. GPL 1200–6000

2600

700–900

900–1000

900

750–900

700–1000

900

900

750–900

700–1000

2600

3200 (od 750)

3200 (od 750)

3200 (od 750)

750 (do 3200)

1200

2400 – dla udźwigu 3500 kg, 2300 – dla udźwigu 3000 kg

750-3200

750 (do 3200)

1000–1200

Wysokość drzwi [mm] :

2000

2000

2000

2000

2000

wg rys. GPL 3200–9000

wg rys. GPL 1200–6000

2000 lub 2500 (wykonanie H)

2000

2000

2000

2000

2000

2000

2000

2000

2000

2000 lub 2500 (wykonanie H)

 

 

 

 

2000

2000 lub 2500 (wykonanie H)

 

 

2000

Wyposażenie kabiny :

wyświetlacz wielofunkcyjny, panel szklany z przyciskami antywandalowymi, podświetlanymi z grafiką Braille’a, alarm, wentylator, oświetlenie LED oraz awaryjne 2 h, system komunikacji dwustronnej GSM

wyświetlacz wielofunkcyjny, panel szklany z przyciskami antywandalowymi, podświetlanymi z grafiką Braille’a, alarm, wentylator, oświetlenie LED oraz awaryjne 2 h, system komunikacji dwustronnej GSM

wyświetlacz wielofunkcyjny, panel szklany z przyciskami antywandalowymi, podświetlanymi z grafiką Braille’a, alarm, wentylator, oświetlenie LED oraz awaryjne 2 h, system komunikacji dwustronnej GSM

wyświetlacz wielofunkcyjny, panel szklany z przyciskami antywandalowymi, podświetlanymi z grafiką Braille’a, alarm, wentylator, oświetlenie LED oraz awaryjne 2 h, system komunikacji dwustronnej GSM

wyświetlacz wielofunkcyjny, panel szklany z przyciskami antywandalowymi, podświetlanymi z grafiką Braille’a, alarm, wentylator, oświetlenie LED oraz awaryjne 2 h, system komunikacji dwustronnej GSM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wyposażenie dodatkowe :

monitoring kabiny, kontrola dostępu, szybkie otwieranie drzwi już na dojeździe do przystanku, system odzysku energii

monitoring kabiny, kontrola dostępu, szybkie otwieranie drzwi już na dojeździe do przystanku, system odzysku energii

monitoring kabiny, kontrola dostępu, szybkie otwieranie drzwi już na dojeździe do przystanku, system odzysku energii

monitoring kabiny, kontrola dostępu, szybkie otwieranie drzwi już na dojeździe do przystanku, system odzysku energii

monitoring kabiny, kontrola dostępu, szybkie otwieranie drzwi już na dojeździe do przystanku, system odzysku energii

kabina: odboje na ścianach drewniane lub stalowe, blokada zamykania drzwi w kabinie

kabina: odboje na ścianach drewniane lub stalowe, blokada zamykania drzwi w kabinie

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe

system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe

system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe

system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

drzwi szybowe ognioodporne w klasie EI 30, EI 60 lub EI 90

system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe

system komunikacji zewnętrznej: kabina-służby serwisowe

kabina: odboje na ścianach drewniane lub stalowe, blokada zamykania drzwi w kabinie

Cechy szczególne :

niska moc, cichobieżna wciągarka bezreduktorowa, brak maszynowni, wysoka kultura pracy, wysoka wydajność transportowa, szeroka paleta wykończeń, duże możliwości adaptacyjne dla nietypowych szybów

niska moc, cichobieżna wciągarka bezreduktorowa, brak maszynowni, wysoka kultura pracy, wysoka wydajność transportowa, szeroka paleta wykończeń, duże możliwości adaptacyjne dla nietypowych szybów

niska moc, cichobieżna wciągarka bezreduktorowa, brak maszynowni, wysoka kultura pracy, wysoka wydajność transportowa, szeroka paleta wykończeń, duże możliwości adaptacyjne dla nietypowych szybów, zaniżone podszybie/nadszybie

niska moc, cichobieżna wciągarka bezreduktorowa, brak maszynowni, wysoka kultura pracy, wysoka wydajność transportowa, szeroka paleta wykończeń, duże możliwości adaptacyjne dla nietypowych szybów, zaniżone podszybie/nadszybie

niska moc, cichobieżna wciągarka bezreduktorowa, brak maszynowni, wysoka kultura pracy, wysoka wydajność transportowa, szeroka paleta wykończeń, duże możliwości adaptacyjne dla nietypowych szybów, zaniżone podszybie/nadszybie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gwarancja :

5 lat z możliwością przedłużenia do 10 lat

5 lat z możliwością przedłużenia do 10 lat

5 lat z możliwością przedłużenia do 10 lat

5 lat z możliwością przedłużenia do 10 lat

5 lat z możliwością przedłużenia do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

od 2 do 10 lat

Normy, certyfikaty, aprobaty :

2014/33/UE, PN-EN 81-20, PN-EN 81-28

2014/33/UE, PN-EN 81-20, PN-EN 81-28

2014/33/UE, PN-EN 81-20, PN-EN 81-28

2014/33/UE, PN-EN 81-20, PN-EN 81-28

2014/33/UE, PN-EN 81-20, PN-EN 81-28

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

Dyrektywa maszynowa 2006/42/WE EN 81-41, EN 81-70, EN 81-58, ISO 9001

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

PN-EN 81-1, PN-EN 81-2, PN-EN 81-21, ISO 9001, Dyrektywa nr 95/16/EC

PN-EN 81-20/50, PN-EN 81-21, PN-EN 81-70, ISO 9001, Dyrektywa nr 2006/42/WE, 2014/33/UE

Dyrektywa maszynowa 2006/42/WE EN 81-41, EN 81-70, EN 81-58, ISO 9001

Opis

Dźwig osobowy DEBMP 1000 kg przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i chorych na noszach z kabiną przelotową na wprost o napędzie elektrycznym, bezreduktorowym, cichobieżnym.Dźwigi elektryczne bez maszynowni są aktualnie najbardziej zaawansowanymi urządzeniami transportowymi mogącymi obsługiwać wszystkie budynki w zależności od:●  wysokości (budynki niskie, średnie i wysokie)●  przeznaczenia (budynki mieszkalne, hotele, szpitale, galerie handlowe, zakłady produkcyjne)●  intensywności eksploatacji (niska – praca okazjonalna, średnia – wysokie budynki mieszkalne, wysoka – średniej wielkości szpitale, bardzo wysoka – zakłady produkcyjne pracujące na 3 zmiany).Warianty:●  zaniżone podszybie od 600 mm●  zaniżone nadszybie od 2700 mm – wymaga zgody UDT.Zdjęcia mają charakter poglądowy i przedstawiają możliwy wariant wykończenia kabiny.

Dźwig osobowy DEBMP 630 kg przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z kabiną przelotową na wprost o napędzie elektrycznym, bezreduktorowym, cichobieżnym.Dźwigi elektryczne bez maszynowni są aktualnie najbardziej zaawansowanymi urządzeniami transportowymi mogącymi obsługiwać wszystkie budynki w zależności od:●  wysokości (budynki niskie, średnie i wysokie)●  przeznaczenia (budynki mieszkalne, hotele, szpitale, galerie handlowe, zakłady produkcyjne)●  intensywności eksploatacji (niska – praca okazjonalna, średnia – wysokie budynki mieszkalne, wysoka – średniej wielkości szpitale, bardzo wysoka – zakłady produkcyjne pracujące na 3 zmiany).Warianty:●  zaniżone podszybie od 600 mm●  zaniżone nadszybie od 2700 mm – wymaga zgody UDT.Zdjęcia mają charakter poglądowy i przedstawiają możliwy wariant wykończenia kabiny.

Dźwig szpitalny DEBM 1600 kg przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i chorych na noszach i łóżek szpitalnych o napędzie elektrycznym, bezreduktorowym, cichobieżnym.Dźwigi elektryczne bez maszynowni są aktualnie najbardziej zaawansowanymi urządzeniami transportowymi mogącymi obsługiwać wszystkie budynki w zależności od:●  wysokości (budynki niskie, średnie i wysokie)●  przeznaczenia (budynki mieszkalne, hotele, szpitale, galerie handlowe, zakłady produkcyjne)●  intensywności eksploatacji (niska – praca okazjonalna, średnia – wysokie budynki mieszkalne, wysoka – średniej wielkości szpitale, bardzo wysoka – zakłady produkcyjne pracujące na 3 zmiany).Warianty:●  zaniżone podszybie od 600 mm, zaniżone nadszybie od 2700 mm –  wymaga zgody UDT●  kabiny przelotowe na wprost, pod kątem 90o, dojścia trójstronne do kabiny (uwaga dla każdego wariantu zmiana gabarytowa szybu).Zdjęcia mają charakter poglądowy i przedstawiają możliwy wariant wykończenia kabiny.

Dźwig osobowy DEBM 1000 kg przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i chorych na noszach o napędzie elektrycznym, bezreduktorowym, cichobieżnym.Dźwigi elektryczne bez maszynowni są aktualnie najbardziej zaawansowanymi urządzeniami transportowymi mogącymi obsługiwać wszystkie budynki w zależności od:●  wysokości (budynki niskie, średnie i wysokie)●  przeznaczenia (budynki mieszkalne, hotele, szpitale, galerie handlowe, zakłady produkcyjne)●  intensywności eksploatacji (niska – praca okazjonalna, średnia – wysokie budynki mieszkalne, wysoka – średniej wielkości szpitale, bardzo wysoka – zakłady produkcyjne pracujące na 3 zmiany).Warianty:●  zaniżone podszybie od 600 mm, zaniżone nadszybie od 2700 mm – wymaga zgody UDT●  kabiny przelotowe na wprost, pod kątem 90o, dojścia trójstronne do kabiny (uwaga dla każdego wariantu zmiana gabarytowa szybu).Zdjęcia mają charakter poglądowy i przedstawiają możliwy wariant wykończenia kabiny.

Dźwig osobowy DEBM 630 kg przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych o napędzie elektrycznym, bezreduktorowym, cichobieżnym.Dźwigi elektryczne bez maszynowni są aktualnie najbardziej zaawansowanymi urządzeniami transportowymi mogącymi obsługiwać wszystkie budynki w zależności od:●  wysokości (budynki niskie, średnie i wysokie)●  przeznaczenia (budynki mieszkalne, hotele, szpitale, galerie handlowe, zakłady produkcyjne)●  intensywności eksploatacji (niska – praca okazjonalna, średnia – wysokie budynki mieszkalne, wysoka – średniej wielkości szpitale, bardzo wysoka – zakłady produkcyjne pracujące na 3 zmiany).Warianty:●  zaniżone podszybie od 600 mm, zaniżone nadszybie od 2700 mm – wymaga zgody UDT●  kabiny przelotowe na wprost, pod kątem 90o, dojścia trójstronne do kabiny (uwaga dla każdego wariantu zmiana gabarytowa szybu).Zdjęcia mają charakter poglądowy i przedstawiają możliwy wariant wykończenia kabiny.

Dźwigi towarowo-osobowe GPL® o udźwigach od 3200 do 9000 kg i większych służą do przewozu towarów i towarzyszących osób. Z reguły te o większych udźwigach są przystosowane do załadunku i rozładunku za pomocą wózków widłowych. Są wyposażone w bezpośrednie napędy z dwoma lub czterema siłownikami typu EC (teleskopowe z mechaniczną synchronizacją) lub TCS (dla wąskich szybów). Jeżeli jest to konieczne, dodatkowo stosuje się podchwyty stabilizujące podłogę kabiny podczas załadunku.

Dźwigi towarowo-osobowe GPL® o udźwigach od 1200 do 6000 kg i większych służą do przewozu towarów i towarzyszących osób. Z reguły te o większych udźwigach są przystosowane do załadunku i rozładunku za pomocą wózków widłowych. Są wyposażone w bezpośrednie napędy z dwoma lub czterema siłownikami typu EC (teleskopowe z mechaniczną synchronizacją) lub TCS (dla wąskich szybów). Jeżeli jest to konieczne, dodatkowo stosuje się podchwyty stabilizujące podłogę kabiny podczas załadunku.

Na szczególną uwagę zasługuje dźwig samochodowy SUPER-VL® (S-VL®) o udźwigu od 5000 do 11 000 kg. Kabina ma następujące wymiary: szer./głęb. 3,0/6,0 m i drzwi o szerokości 2,8 m. Dźwig S-VL® służy do przewozu ciężkich opancerzonych limuzyn i pojazdów specjalnego przeznaczenia.

Home Lift® winda domowa to nowość na polskim rynku. Winda wyprodukowana zgodnie z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE zachowuje wszelkie cechy dźwigów. Hydrauliczny napęd wykorzystuje technologię Fluitronic® 1:2 z proporcjonalnym, elektronicznym, sterowanym cyfrowo blokiem zaworowym NGV. Jest wyposażona w teleskopowe, automatyczne drzwi kabinowe i szybowe. Dyspozycje przywołania i przejazdu są wykonywane całkowicie automatycznie. Minimalne wymiary szybu są rekordowe: podszybie 150 mm, a nadszybie 2600 mm.Winda Home Lift® o maksymalnym udźwigu 400 kg jest napędzana jednofazowym silnikiem o mocy wynoszącej zaledwie 2,2 kW. W przypadku zaniku napięcia kabina zjeżdża na najniższy przystanek i otwiera drzwi. Wysoką jakość urządzenia potwierdza długa gwarancja producenta, wydłużona nawet do 10 lat.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

GREEN LIFT® - GLT to standardowy dźwig elektryczny o udźwigu udźwigu od 900 kg (12 osób) do 1000 kg (13 osób). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU.Dźwig elektryczny Green Lift GLT Jest wyposażony w bezreduktorowy zespół napędowy z częstotliwościową regulacją VVVF. Charakteryzuje się prędkością jazdy 1 m/s, bardzo wysokim komfortem jazdy, niską emisją hałasu oraz precyzyjnym zatrzymaniem się kabiny na przystanku. W przypadku zaniku napięcia sterowanie wspomagane urządzeniem UPS (230 V - zespół akumulatorów) umożliwi dojazd dźwigu do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi, aby pasażerowie mogli swobodnie opuścić kabinę. Ponadto urządzenie UPS umożliwia ręczne sterowanie dźwigiem w przypadku awaryjnego uwalniania pasażerów.Zespół napędowy jest zamocowany w górnej części prowadnic, które przenoszą obciążenie na dno szybu. Dzięki temu szyb jest lżejszą i tańszą konstrukcją.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

GREEN LIFT® - GLT to standardowy dźwig elektryczny o udźwigu 630 kg (8 osob). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU.Dźwig elektryczny Green Lift GLT Jest wyposażony w bezreduktorowy zespół napędowy z częstotliwościową regulacją VVVF. Charakteryzuje się prędkością jazdy 1 m/s, bardzo wysokim komfortem jazdy, niską emisją hałasu oraz precyzyjnym zatrzymaniem się kabiny na przystanku. W przypadku zaniku napięcia sterowanie wspomagane urządzeniem UPS (230 V - zespół akumulatorów) umożliwi dojazd dźwigu do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi, aby pasażerowie mogli swobodnie opuścić kabinę. Ponadto urządzenie UPS umożliwia ręczne sterowanie dźwigiem w przypadku awaryjnego uwalniania pasażerów.Zespół napędowy jest zamocowany w górnej części prowadnic, które przenoszą obciążenie na dno szybu. Dzięki temu szyb jest lżejszą i tańszą konstrukcją.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

GREEN LIFT® - FLUITRONIC® MRL-T to standardowy dźwig hydrauliczny osobowy o udźwigu od 350 kg (4 osoby) do 630 kg (8 osób). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej green-lift-fluitronic-81.21-mrl-t Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU i posiada badanie typu.Nazwa FLUITRONIC® podkreśla zastosowanie napędu najnowszej generacji z mikroprocesorowym sterowaniem. Wyposażony jest w nowoczesny agregat z proporcjonalnym blokiem zaworowym NGV spełniającym najnowszą poprawkę A3 do normy PN-EN 81-2. Zapewnia bardzo wysoki komfort przejazdu kabiny, a dokładność zatrzymania się na progu przystanku to ±3 mm.Dźwig wyposażony jest w agregat o kształcie pionowej kolumny, umieszczony w podszybiu obok prowadnic. Dzięki temu całe urządzenie mieści się w szybie.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

GREEN LIFT® - FLUITRONIC® 81.21 MRL-MC to standardowy dźwig hydrauliczny o udźwigu od 320 kg (4 osoby) do 1000 kg (13 osób) oraz wysokości podnoszenia od 16 do 22 m, bazujący na normie PN-EN 81-21 Dźwigi, windy przeznaczone dla budynków istniejących. Reprezentuje dźwigi, windy ze zmniejszonym podszybiem i nadszybiem. Przeznaczony jest do istniejących budynków, w których nie ma możliwości zastosowania pełnego podszybia i/lub nadszybia. Dzięki dodatkowym urządzeniom bezpieczeństwa udało się zredukować podszybie do 45 cm, a nadszybie do 275 cm (50 cm i 280 cm dla udźwigów 900–1000 kg).Agregat oraz sterowanie są umieszczone w prefabrykowanej maszynowni stojącej w sąsiedztwie szybu.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej o średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

GREEN LIFT® TML® 900 kg TRÓJSTRONNY to niestandardowy osobowy dźwig hydrauliczny o udźwigu 900 kg (12 osób) i trzech wejściach do kabiny usytuowanych pod kątem 90o i na wprost siebie. Jest to najmniejszy dźwig z kabiną trójstronną, który spełnia wymagania prawa budowlanego dostępności dla osób niepełnosprawnych.Dźwigi trójstronne GL® TML® 900 umożliwiają swobodne manewrowanie wózkiem w kabinie o odpowiednich wymiarach: szer./gł. = 1,4/1,4 m (1,4/1,5 m w wersji panoramicznej), drzwi szer. minimum 0,9 m. Windy trójstronne GMV są produkowane zgodnie z normami ISO 9001, spełniają wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

GREEN LIFT® TML® 900 KĄTOWY to niestandardowy osobowy dźwig hydrauliczny o udźwigu 900 kg (12 osób) i dwóch wejściach do kabiny usytuowanych pod kątem 90o. Jest to najmniejszy dźwig z kabiną kątową spełniający wymagania prawa budowlanego dostępności dla osób niepełnosprawnych.Dźwigi kątowe GL® TML® 900 umożliwiają swobodne manewrowanie wózkiem w kabinie o odpowiednich wymiarach: szer./gł. = 1,4/1,4 m, drzwi szer. 0,9 m. Windy kątowe GMV są produkowane zgodnie z normami ISO 9001, spełniają wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

GREEN LIFT® - FLUITRONIC® MRL to standardowy dźwig hydrauliczny osobowy o udźwigu od 350 kg (4 osoby) do 630 kg (8 osób). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej green-lift-fluitronic-81.21-mrl-t Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU i posiada badanie typu. Nazwa FLUITRONIC® podkreśla zastosowanie napędu najnowszej generacji z mikroprocesorowym sterowaniem. Wyposażony jest w nowoczesny agregat z proporcjonalnym blokiem zaworowym NGV spełniającym najnowszą poprawkę A3 do normy PN-EN 81-2. Zapewnia bardzo wysoki komfort przejazdu kabiny, a dokładność zatrzymania się na progu przystanku to ±3 mm.Dźwig wyposażony jest w agregat o kształcie pionowej kolumny, umieszczony w podszybiu obok prowadnic. Dzięki temu całe urządzenie mieści się w szybie. Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

GREEN LIFT® - FLUITRONIC® MRL-MC to standardowy dźwig hydrauliczny osobowy o udźwigu od 320 kg (4 osoby) do 1000 kg (13 osób). Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU i posiada badanie typu. Należy do najchętniej projektowanych i kupowanych dźwigów w Polsce. Popularność wynika z jego licznych zalet, takich jak: prosta, niezawodna konstrukcja, niższa cena urządzenia i konserwacji w porównaniu do dźwigów elektrycznych, niskie koszty eksploatacji, wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki umieszczeniu zespołu napędowego i sterowania poza szybem.Nazwa FLUITRONIC® podkreśla zastosowanie napędu najnowszej generacji z mikroprocesorowym sterowaniem. Wyposażony jest w nowoczesny agregat z proporcjonalnym blokiem zaworowym NGV spełniającym najnowszą poprawkę A3 do normy PN-EN 81-2. Zapewnia bardzo wysoki komfort przejazdu kabiny, a dokładność zatrzymania się na progu przystanku to 3 mm. Zużycie energii elektrycznej jest porównywalne z najnowszymi dźwigami elektrycznymi, przy czym trwałość głównych mechanicznych elementów jest nawet 2 razy większa.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

Dźwigi samochodowe VL® to odmiana hydraulicznych dźwigów towarowo-osobowych, przystosowanych do przewożenia samochodów. Występują w trzech standardowych wersjach, z których każda posiada Certyfikat Badania Projektu WE:■  VL40 o udźwigu 4000 kg i wymiarach kabiny 2,8/6,0 m i szer. drzwi 2,6 m■  VL35 o udźwigu 3500 kg i wymiarach kabiny 2,7/5,6 m i szer. drzwi 2,4 m■  VL30 o udźwigu 3000 kg i wymiarach kabiny 2,4/5,3 m i szer. drzwi 2,3 m. GMV poleca VL35 i VL40, gdyż właśnie te dźwigi zapewniają transport wszystkim seryjnie produkowanym samochodom osobowym - w tym największym amerykańskim SUV-om.

Dźwig towarowo-osobowy SUPER-GPL® to największy ze standardowych dźwigów o udźwigu od 6000 do 12 500 kg. Kabina o wymiarach szer./głęb. 3,4/6,0 m i drzwiach szer./wys. 3,0/2,6 m umożliwia swobodny załadunek/rozładunek dźwigu za pomocą wózków widłowych. Na zamówienie klienta, GMV opracowuje również nietypowe układy i dźwigi specjalne o bardzo dużych udźwigach (ponad 10 ton). Maszynownia dźwigu może być usytuowana w dowolnym miejscu, nawet z dala od szybu.

Dźwigi GREEN LIFT® to dźwigi osobowe, których napęd jest wyposażony w proporcjonalny blok zaworowy NGV, zapewniający dokładność zatrzymania kabiny na przystanku ±3 mm. Kabiny o konstrukcji modułowej z jednym lub dwoma wejściami, wnętrze można dowolnie aranżować przy wykorzystaniu wielu rodzajów podłóg i ściennych paneli kabinowych (laminowanych lub stalowych). Dźwigi hydrauliczne to urządzenia do transportu osób i/lub towarów w budynkach do 6-7 kondygnacji. Charakteryzują się nieskomplikowaną budową, małym całkowitym ciężarem urządzenia (nawet o 50% niższym od dźwigów elektrycznych o tym samym udźwigu nominalnym) oraz małą ilością ruchomych części, dużą trwałością (20 lat i więcej) i niskimi kosztami eksploatacji. Szyby dźwigów hydraulicznych mają małe wymiary w stosunku do kabiny, lekkie konstrukcje ścian, a ponadto nie wymagają dylatacji. Umożliwia to optymalne wykorzystanie przestrzeni i zwiększenie powierzchni użytkowej w budynku. Umieszczenie zespołu napędowego poza szybem wpływa na wyjątkowo niski poziom hałasu i dlatego osobowe dźwigi hydrauliczne szczególnie polecane są w budynkach mieszkalnych. Dźwig występujący w wersji o udźwigu od 320 kg.

Dźwigi GLT to elektryczne dźwigi osobowe o udźwigach od 320 do 1000 kg stosowane głównie przy wyższych wysokościach podnoszenia: powyżej 6-7 kondygnacji. Napęd z bezreduktorowym zespołem napędowym i częstotliwościową regulacją prędkości obrotowej silnika VVVF zapewnia wysoki komfort jazdy i precyzyjne zatrzymanie się kabiny na przystanku. Winda charakteryzuje się prędkością do 1 m/s i niską emisją hałasu. W przypadku zaniku napięcia, urządzenie UPS umożliwia dojazd dźwigu do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi.

Dźwigi GREEN LIFT® to dźwigi osobowe o maks. udźwigu 1000 kg, których napęd jest wyposażony w proporcjonalny blok zaworowy NGV, zapewniający dokładność zatrzymania kabiny na przystanku ±3 mm. Kabiny o konstrukcji modułowej z jednym lub dwoma wejściami, wnętrze można dowolnie aranżować przy wykorzystaniu wielu rodzajów podłóg i ściennych paneli kabinowych (laminowanych lub stalowych). Dźwigi hydrauliczne to urządzenia do transportu osób i/lub towarów w budynkach do 6-7 kondygnacji. Charakteryzują się nieskomplikowaną budową, małym całkowitym ciężarem urządzenia (nawet o 50% niższym od dźwigów elektrycznych o tym samym udźwigu nominalnym) oraz małą ilością ruchomych części, dużą trwałością (20 lat i więcej) i niskimi kosztami eksploatacji. Szyby dźwigów hydraulicznych mają małe wymiary w stosunku do kabiny, lekkie konstrukcje ścian, a ponadto nie wymagają dylatacji. Umożliwia to optymalne wykorzystanie przestrzeni i zwiększenie powierzchni użytkowej w budynku. Umieszczenie zespołu napędowego poza szybem wpływa na wyjątkowo niski poziom hałasu i dlatego osobowe dźwigi hydrauliczne szczególnie polecane są w budynkach mieszkalnych.

GREEN LIFT® - TML® 1600 SZPITALNY jest hydraulicznym dźwigiem osobowym o udźwigu 1600 kg, przystosowanym do przewozu osób (maks. 21 osób) oraz łóżek szpitalnych. Jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, spełnia wymagania europejskiej Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/EU. Wymiary kabiny 1,4/2,4m oraz drzwi o szerokości 1,2 m pozwalają na swobodny przewóz łóżek z chorymi, aparaturą i personelem medycznym. Dźwig posiada funkcję jazdy uprzywilejowanej: aktualne dyspozycje są blokowane i priorytet do wezwania i dysponowania dźwigiem ma uprawniona osoba, np. pilny przejazd na blok operacyjny.GREEN LIFT® - TML® 1600 SZPITALNY to idealny dźwig dla szpitali i domów opieki społecznej.Wyposażenie kabiny:Moduł kabiny wykonany jest z podłogi, dachu i czterech narożników. Panele boczne są dobierane zgodnie z życzeniem klientów. Lustro może wypełnić całą ścianę lub tylko część powyżej poręczy. Poręcz wykonana jest z rury ze stali nierdzewnej średnicy 30 mm. Pokrycie podłogi jest dostępne w szerokiej gamie kolorów i materiałów w kilku wykonaniach między innymi: mata kokosowa lub wykładzina antypoślizgowa. Panel dyspozycji w kabinie i panele wezwań na przystankach wykonane są ze stali nierdzewnej.Przyciski posiadają znaki Braille'a dla osób niewidomych i sygnalizację dyspozycji. W panelu znalazły się również wskaźnik przeciążenia kabiny, piętrowskazywacz i oświetlenie awaryjne. Przycisk wezwania pomocy uruchamia sygnalizację dźwiękową i nawiązuje kontakt głosowy z centrum pomocy. Modułowa budowa ułatwia późniejszą naprawę i modernizację.

Dźwigi samochodowe VL® to odmiana hydraulicznych dźwigów towarowo-osobowych, przystosowanych do przewożenia samochodów o maks. udźwigu 3500 kg. Występują w trzech standardowych wersjach, z których każda posiada Certyfikat Badania Projektu WE:■  VL40 o udźwigu 4000 kg i wymiarach kabiny 2,8/6,0 m i szer. drzwi 2,6 m■  VL35 o udźwigu 3500 kg i wymiarach kabiny 2,7/5,6 m i szer. drzwi 2,4 m■  VL30 o udźwigu 3000 kg i wymiarach kabiny 2,4/5,3 m i szer. drzwi 2,3 m.GMV poleca VL35 i VL40, gdyż właśnie te dźwigi zapewniają transport wszystkim seryjnie produkowanym samochodom osobowym - w tym największym amerykańskim SUV-om.

Dźwig towarowy ciężki - w dźwigach tych stosowane są rozwiązania z dwoma lub czterema siłownikami typu EC (teleskopowe z synchronizacją łańcuchową). Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych pochwytów stabilizujących podłogę kabiny podczas załadunku. Nietypowe układy i dźwigi specjalne o udźwigu do kilkunastu ton wykonywane są na zamówienie klienta. Minimalna wysokość podnoszenia to 18 m.

Dźwigi GLT to elektryczne dźwigi osobowe o udźwigach od 320 do 1000 kg stosowane głównie przy wyższych wysokościach podnoszenia: powyżej 6-7 kondygnacji. Napęd z bezreduktorowym zespołem napędowym i częstotliwościową regulacją prędkości obrotowej silnika VVVF zapewnia wysoki komfort jazdy i precyzyjne zatrzymanie się kabiny na przystanku. Winda charakteryzuje się prędkością do 1 m/s i niską emisją hałasu. W przypadku zaniku napięcia, urządzenie UPS umożliwia dojazd dźwigu do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi.

Dźwigi towarowo-osobowe GPL® o udźwigach od 900 do 1600 kg i większych służą do przewozu towarów i towarzyszących osób. Z reguły te o większych udźwigach są przystosowane do załadunku i rozładunku za pomocą wózków widłowych. Są wyposażone w bezpośrednie napędy z dwoma lub czterema siłownikami typu EC (teleskopowe z mechaniczną synchronizacją) lub TCS (dla wąskich szybów). Jeżeli jest to konieczne, dodatkowo stosuje się podchwyty stabilizujące podłogę kabiny podczas załadunku.

Produkty (0)