Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

izbudujemy.pl » Artykuły » Vademecum Infrastruktura

VAN BERDE Sp. z o.o. - prezentacja

  • Drukuj
  • Drukuj
  • Powiadom znajomego
  • Podziel się w internecie

VAN BERDE Sp. z o.o.

Data wprowadzenia: 20.10.2017 r.

VAN BERDE to podstawa – hasło, które towarzyszy firmie od jej powstania. To właśnie produkcja podstaw pod znaki drogowe zapoczątkowała rozwój całej gamy wyrobów bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakładach grupy Van Berde. Obecnie wytwarzanych jest 30 różnego rodzaju, wagi i przeznaczenia podstaw, a roczna sprzedaż sięga 300 000 sztuk. Oferta firmy to ponad 300 pozycji, na które składają się: progi zwalniające, progi kablowe, separatory parkingowe, azyle, znaki i bariery zabezpieczające roboty drogowe. Oprócz typowej produkcji 5 lat temu powstała nowa spółka VB Traffic Sp. z o.o. Zadaniem jej jest uzupełnienie oferty produkcyjnej o lustra drogowe, lampy, aktywne przejścia dla pieszych, baterie, sygnalizacje tymczasowe i wiele innego sprzętu typowo związanego z zabezpieczeniem robót drogowych.

Systemowy Próg Podrzutowy
Progi podrzutowe są jedną z najskuteczniejszych metod uspokojenia ruchu. System Van Berde wyróżnia:
■  najwyższej jakości mieszanka gumowa, z której wykonany jest próg, zapewniającej wytrzymałość i elastyczność wyrobu
■  dopasowanie się progu podczas układania do nierównej nawierzchni
■  odporność żółtej gumy na UV, przez co nie ma możliwości starcia koloru przez opony
■  dostępność wersji z odblaskową taśmą firmy 3M
■  możliwość konfigurowania różnych wersji kolorystycznych wyrobu
■  system kanałów oczyszczających powierzchnie progu z zanieczyszczeń
■  próg punktowy – zakończenie progów, będące odrębnym elementem bezpieczeństwa ruchu drogowego
■  system kanałów w spodniej części progów, zapobiegający przesuwaniu i unoszeniu elementów przez zamarzającą wodę
■  wielorakie zastosowanie otworów w spodniej części – możliwość przeprowadzenia pod progiem np. przewodów elektrycznych czy węża z wodą; wzmocnienie montażu przy dużym natężeniu ruchu przez zastosowanie rury stabilizacyjnej (dwa poziome wgłębienia Ø 25 mm); otwory Ø 40 mm umożliwiają dodatkowe zakotwienie elementów progów w przypadku montażu tych elementów pod ciężki transport > 40 ton
■  próg w bocznej części wyposażony w tzw. „puzel”, który łączy elementy i jest pomocny przy wykorzystaniu progów tymczasowo np. przeprowadzenie przewodów elektrycznych na budowach, koncertach, targach.

prób podrzutowy

Montaż progów podrzutowych
Montaż progów odbywa się poprzez cztery otwory montażowe, w których zostały zatopione ocynkowane wkładki stabilizujące. Wyprofilowane wkładki eliminują efekt „gumowego amortyzatora”, który powoduje wyrywanie kołków z nawierzchni po wielokrotnym najechaniu na próg. Do montażu używane są specjalne kołki montażowe, w których rdzeń śruby wykonany jest z miękkiego materiału. Dzięki temu śruby przy dużych siłach nie zrywają się, a jedynie wyginają. Powierzchnia zaś utwardzana jest tak, aby bez problemu śruba się wkręcała. Gwint i kształt śruby zostały zaprojektowane w taki sposób, aby po wkręceniu nastąpiło zacięcie śruby w kołku, uniemożliwiające jej wykręcanie.
Próg i śruba zostały przez firmę opatentowane i zastrzeżone.

próg podrzutowy
próg podrzutowy
próg podrzutowy

VAN BERDE Sp. z o.o.

Polska firma specjalizująca się od 10 lat w produkcji elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. Produkuje wyroby z gumy, polietylenu, a także z recyklingu gumowego i PVC.

VAN BERDE Sp. z o.o. - prezentacja

VAN BERDE to podstawa – hasło, które towarzyszy firmie od jej powstania. To właśnie produkcja podstaw pod znaki drogowe zapoczątkowała rozwój całej gamy wyrobów bezpieczeństwa ruchu

więcej »

PEO TRANSTIMEX 360o – szklane punktowe elementy odblaskowe

PEO TRANSTIMEX 360o są wielokierunkowymi, punktowymi elementami odblaskowymi wykonanymi z bardzo wytrzymałego szkła hartowanego, o skuteczności odblaskowej w zakresie 360o. Długość życia

więcej »

System oznakowania robót drogowych WIVA

System WIVA składa się z podstawy (600x400x105 mm) oraz znaku U-21 (1000x250x15 mm), które łącznie ważą 17 kg. Jest to nowatorskie rozwiązanie na polskim rynku, które charakteryzuje:

więcej »

W celu wysłania wiadomości przepisz hasło z obrazka:

Wyślij kopię wiadomości również do mnie